surfweekend brouwersdam 11 12 13 april 2014

Home Forums Wie / waar / wanneer? surfweekend brouwersdam 11 12 13 april 2014

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Maurice Langeweg 3 jaren, 7 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Maurice Langeweg
    Bijdrager

Maholla Dudes en Dudettes, 

Even wat knip en plakwerk 😉

Het surfweekend staat zoals gebruikelijk weer op stapel! 

We verblijven weer in het surfhotel http://www.brouwersdam.nl op basis van half-pension. wat betekent dat we vrijdag aankomen en van vrijdagavond t/m zondagochtend verzorgd zijn (excl. lunch op alle 3 de dagen). 

Ik heb een optie tot 1 maart op een aantal kamers. Jullie moeten dus voor 1 maart inschrijven èn betalen. 

Wat moet je nog meer weten? 

•Deze trip staat geheel los van windsurfcenter roermond, noch zij noch ik als organisator stellen ons aansprakelijk voor welke vorm van schade dan ook. Je gaat mee op eigen risico. Eea is natuurlijk wel in overleg en met goedvinden van WSCR hier geplaatst. 

• Om het risico van niet geheel gevulde kamers van te voren af te dekken vragen we €80.00 per persoon, afhankelijk hoeveel personen we per kamer hebben, zullen de kosten lager zijn. Het surplus word op de eerste avond tijdens het diner, geheel volgens traditie, aan Palmpjes besteed. 

• Gezien er geen commerciële bedoelingen aan dit weekend ten grondslag ligt en dit op eigen rekening word georganiseerd, is regel dat er van te voren betaald word, pas als de betaling op mijn rekening is ontvangen is de inschrijving definitief. Annuleren is in principe niet mogelijk mits zich andere mensen aanmelden of dat we overboekt zijn. 

• Het weekend gaat altijd door, dus ook als het niet waait. 

• Vervoer naar de kust is voor eigen rekening en vind plaats op eigen gelegenheid, evt. kan er onderling natuurlijk wel wat geregeld worden. 

• Vergeet niet eigen beddegoed mee te nemen, vergeet je dit kun je dit op eigen rekening ter plekke huren. 

• Last but not least, vergeet niet om goed gemutst naar de Dam te komen……. 

Heb je nog vragen of wil je je direct aanmelden? Stuur mij een PB, bellen mag ook 06-44518052 

Hang Loose! 

Wie gaat er al allemaal mee? 

Robbie Soomers – 

Ralph Wijnands –

Rene van Haaren –

Maurice Langeweg – 

Franklin van der Laan – 

Maarten Keijsers – 

Theo Haane –

Maurice Langeweg
    Bijdrager

Rudi Feijen gaat ook mee.

Maurice Langeweg
    Bijdrager

Helaas was Rudi genoodzaakt af te melden.

Maurice Langeweg
    Bijdrager

Jeroen Rous gaat ook mee!

Maurice Langeweg
    Bijdrager

Hallo Allemaal,

We hebben nog vier plekken vrij! Meld je snel aan 😉

Groeten maurice

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.